Известие

Collapse
No announcement yet.

Лека полека...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Добре датчика за температурата ше го сложа на тапата до филтъра понеже на картера не виждам къде мога да го монтирам освен на пропката някак си.А датчика и камбанката за налягане на маслото ше ги завия по средата на блока където в момента ми е жигулския датчик за налягане на маслото въпросът ми е дали ше показва вярно налягането по средата на блока или и на тях да им търся място покреи филтъра.

    съжалявам за глупавите въпроси но просто искам като ги сложа да ми дават колкото се може по вярна информация а не уредите да стоят за гъзария като на пернишки голф лепенки по вратите !!!
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • датчика за налягане трябва да е след маслената помпа, това му е условието.
      датчика за температура не е претенциозен, те повечето са и тромави. горещото масло се събира в картера където се охлажда и помпата пак го качва нагоре. там където си го решил е добре.
      точка

      Comment


      • Ами мисля че отвора по средата на блока е след маслената помпа щом заводския ми е там или се бъркам ???

        Има и друго на 1-ва серия датчика за налягане на маслото е до фълтъра след това мисля че ги монтират по средата на блока и другото интересно при старите 33-ки е че когато запалиш студена колата лампата за водата не изгасва докато не се вдигне определена температура 65 градуса мисля че това е с цел да не тормозиш двигателя студен !!!!
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • Нещо такова!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Момци имам много голям проблем!!!
            Пред няколко дена се случи следното:
            Карам си аз един ден като секи ден и минавам през една локва следствие на което колата изгасва. Така почна едно проверяване на кабели бубини дистрибуторни капачки сичко сухо след много умуване тарсене и какво ли още не намерихме проблема изгоряло бушонче на бензиновата помпа (поне си мисля че е за нея) намира се на релетата зад акомулатора.Добре смених го и карах ден два три дока не заваля и като нагазя у водите пак си загасваше колата ама вече знаех каде е проблема от близките вторични се бях заредил с една чанта бушони и така на намокряне си ги сменях.

            Според мен като се намокри бензиновата помпа отзад и понеже гумените убувки или поне това което е останало от тях вече на съществува предполагах че като се намокрят от там окасява и гори бушончето нищо че по едно време и 30 ампера сагах
            Вчера обаче спирам на кафлана прая кот прая вътре излизам тваря сядам почвам да вартя и само си вартя при което искачам горд с един бушон в рака с мисълта че го сменям и се прибирам.ДА ама НЕ!!!!!
            така изгорих 5-6 бушона и акумулатора си клекна. Издарпах я аз до сервиза и сложихме акумулатора да се зарежда и очаквах че като изсахне днес ще си закача акумулатора ще си сложа бушон и ще си потегля Е почти така стана сложих бушона акумулатора запали от ряс поработи на място да си позагрее качих се 2 метра и бушон сложих друг още при стартера изгармя!!!! При което тотално изгърмях и АЗ

            И така мислех си че е от намокрянето на помпата ама вчера цяла нощ и днес до 6 вечерта се ще се е изсушила да го е*а и май проблема не е само от намокрянето или незнам и аз какво е утре 7 сабахлямта отивам в сервиза и почвам да се маям ако някои има нещо предвид моля да казва че тая вечер от нерви ще ме удари рядкото Незнам какво да правя дали някаде дава на късо или помпата прави мизерии тя верно от 3 год. си жужи....
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • Моля някой ако има нещо на ум каквото и да е да го сподевли.Каквото и да е ако някои има идея на какво се дължи проблема да казва !!!
              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

              Comment


              • първото което измислих е смени си помпата,може тя да е окъсила и затова да гърми бушона,първо я провери измери и съпротивлението и така да елеминираш този вариант.
                alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                alfa 33 1.7 IE 92гд.
                alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                lancia delta 1.9td 99гд.

                Comment


                • Може и кабелът да е оголен някъде и да укъсява.Откачи захранващия кабел и от двете страни и пусни нов.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • ми сигурно си стопил изолацията на кабела на бензиновата и отзад си на късо постоянно. няма си първия с тоя номер
                    точка

                    Comment


                    • Като махнеш задната седалка, ляво на борд има една дупка,където влизат кабелите за помпата и нивомера. За помпата плюса е един дебел розов. Обикновено или там или след тая дупка окъсява кабела.
                      Аз при подобна ситуация просто срязах там кабела ,за да локализирам проблема. Престана да гори бушона. Значи е след дупката. Смених това парче и всичко се оправи.
                      При тебе решението е подобно.
                      Ако не става, както колегата каза по-горе: направо смени кабела от главното реле до помпата. Огледай добре и масовия кабел. Не, че има връзка със сегашната ситуация, но сега му е времето.
                      Успех!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Смених бензиновата помпа и за сега всичко е ток.
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • след днешното каране с опелската помпа ми се струва че колата се стрелка дооооста повече незнам дали си въобразявам ама дали може да има нещо такова все пак моита е оригиналната от 8клапановия мотор и е на 20 год. и си е изживяла живота дали опелската е с по голям дебит и по запазена и за тва да се стрелка така иначе да се похваля вече го няма жуженето най-послеее
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • браво че си оправил проблема,може и да има промяна щом казваш че твойта е на 20 год.и най-вероятно си е изкарала живота и дебита ие паднал и затова мисля ,че не е правила достатъчно налягане
                            alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                            alfa 33 1.7 IE 92гд.
                            alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                            lancia delta 1.9td 99гд.

                            Comment


                            • Пичове, не бъркайте налягане с дебит!
                              То дебита им е винаги много по-голям, отколкото е нужно. За това за дебита изобщо не говорете!
                              Основното е налягането.
                              Няма ли налягане
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • незнам чиче ама се усеща разлика а дебита до колкото знам е наистина по голям от нужното ама явно на старата е бил минимален като ракия от казан е течало през помпата
                                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                                Comment

                                Working...
                                X